Καλωσήλθατε στην ιστοσελίδα μου.

Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς θα εμφανίσουν Διαβήτη μέχρι το 2020.

Η ιστοσελίδα μας έχει σκοπό την ενημέρωση του κοινού για το τι είναι διαβήτης, για την αντιμετώπιση του και για την πρόληψη εμφάνισης του. Εφαρμόζοντας βασικές οδηγίες που αναφέρω στα κείμενα μου μπορούμε να αποτρέψουμε την εμφάνιση του Διαβήτη και των επιπλοκών του. Μεγάλη έρευνα που έγινε στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής καταδεικνύει την έκταση του φαινομένου αλλά και τη σημασία της πρόληψης.

Περισσότερα...

Όταν ο διαβήτης διαγνωσθεί στα παιδιά τότε πρόκειται για διαβήτη τύπου 1. Σε αντίθεση με το διαβήτη τύπου 2 που αφορά τους ενήλικες, ο τύπος 1 διαβήτη δεν μπορεί να προληφθεί, δεν μπορούμε να τον αποφύγουμε.  Στο νεανικό λοιπόν διαβήτη ο οργανισμός παράγει αντισώματα τα οποία καταστρέφουν τα βήτα κύτταρα του παγκρέατος που παράγουν ινσουλίνη. Έτσι τα παιδιά δεν παράγουν καθόλου ινσουλίνη και γι αυτό πρέπει για την υπόλοιπη ζωή τους να κάνουν ινσουλίνη. Μέχρι την ανακάλυψη της ινσουλίνης τα παιδιά ήταν καταδικασμένα να χάσουν τη ζωή τους. Σήμερα με τις σύγχρονες ινσουλίνες που διαθέτουμε τα παιδιά αναπτύσσονται κανονικά χωρίς να υστερούν σε τίποτα από τους συνομηλίκους τους.

Περισσότερα...

Στην εποχή μας και τα δύο φύλλα γίνονται αποδέκτες αρνητικών ερεθισμάτων του περιβάλλοντος. Η εργασιακή ανασφάλεια και οι οικονομικές δυσχέρειες έχουν αντίκτυπο στην σωματική  και στην ψυχική μας υγεία. Όλα τα ανωτέρω επηρεάζουν αρνητικά την διάθεση για συνεύρεση με το αντίθετο φύλλο, την απόδοση μας και την αμοιβαία ικανοποίηση.

Θα ήθελα λοιπόν να αναφερθώ στη στυτική δυσλειτουργία. Ονομάζουμε έτσι την επαναλαμβανόμενη αδυναμία για επίτευξη και διατήρηση της στύσης για τη σεξουαλική πράξη. Το 5% των σαραντάρηδων εμφανίζει στυτική δυσλειτουργία. Οφείλεται σε οργανικά ή ψυχολογικά αίτια. Στα οργανικά αίτια περιλαμβάνονται: ο διαβήτης,  η νεφροπάθεια, αγγειοπάθειες, νευροπάθειες, σκλήρυνση κατά πλάκας, χρόνιος αλκοολισμός. Επίσης ορισμένα φάρμακα όπως αντυπερατσικά, αντισταμινικά, αντικαταθλιπτικά, ηρεμιστικά. Επιβλαβείς καθημερινές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η καθιστική ζωή και η ανθυγιεινή διατροφή αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης του προβλήματος.

Περισσότερα...

Όποιος θέλει να βοηθήσει τον εαυτό του και να ζήσει μέχρι βαθειά γεράματα ας αρχίσει να περπατάει μισή ώρα την ημέρα. Έτσι θα μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες να αρρωστήσει από πολλές αρρώστιες.
Αυτό προκύπτει από ανάλυση 40 κλινικών μελετών που δημοσιεύτηκαν την τελευταία τετραετία. Όπως έδειξε η ανάλυση, το καθημερινό ζωηρό περπάτημα και η αποφυγή του καπνίσματος είναι οι δύο πιο σημαντικές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσουμε για να ζήσουμε χρόνια πολλά και καλά. Όσοι λοιπόν περπατάνε 30 λεπτά την ημέρα διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν:

Περισσότερα...