Ενημερωτικά Δελτία

Μπείτε στη λίστα ενημερωτικών δελτίων μας για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις εξελίξεις στον τομέα του σακχαρώδους διαβήτη

Πρόληψη του Διαβήτη

Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι νόσος που χαρακτηρίζεται από αύξηση του σακχάρου αίματος. Χαρακτηρίζεται «ύπουλη», γιατί δεν έχει συμπτώματα. Όμως, η χρόνια υπεργλυκαιμία οδηγεί μετά από μερικά χρόνια σε βαρύτατες επιπλοκές. Υπολογίζεται ότι κάθε επτά δευτερόλεπτα ένας διαβητικός χάνει τη ζωή του από τις επιπλοκές του διαβήτη. Η δραματική αύξηση των κρουσμάτων ανάγκασε τον ΟΗΕ να συγκαλέσει έκτακτη σύσκεψη για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Περισσότερα...

Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε έχουν σκοπό να εφοδιάσουν το σώμα μας με όλες τις ουσίες που είναι αναγκαίες για την ανάπτυξη και την ομαλή λειτουργία του.    
Για να επιτελούνται σωστά η καρδιακή και η εγκεφαλική λειτουργία, η αναπνοή, η κίνηση και η πέψη των τροφών, είναι αναγκαία η παροχή ενέργειας μέσω της τροφής.
Για να έχουμε υγεία είναι αναγκαίο η ενέργεια που προσλαμβάνουμε μέσω της τροφής να είναι σε ισορροπία με την ενέργεια που καταναλώνουμε. Προσλαμβάνουμε ενέργεια μέσω των τροφών και καταναλώνουμε μέσω της κίνησης.

Περισσότερα...

Ζούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης , της αμφισβήτησης αρχών και αξιών. Ζούμε σ’ έναν κόσμο με φρενήρεις ρυθμούς που μας απομακρύνει από την φυσιολογική, ανθρώπινη φύση μας. Ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για να κυνηγάει, να βρίσκει τη τροφή του και το βράδυ αποκαμωμένος από την κούραση της ημέρας να ξαποσταίνει γύρω από τη φωτιά και ευτυχισμένος να ξεκουράζεται περιτριγυρισμένος από αγαπημένα πρόσωπα. Τι από τα παραπάνω κάνουμε σήμερα; ΤΙΠΟΤΑ.

Περισσότερα...

1η  Τρώτε τακτικά, μικρά και ΣΥΧΝΑ γεύματα. (3 κύρια και 2 ενδιάμεσα).

2η  Μην παραλείπετε το ΠΡΩΙΝΟ. Δίνει ενέργεια, περιορίζει την όρεξη στη διάρκεια της ημέρας και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Εναλλακτικά πριν το μεσημέρι καταναλώστε γάλα ή γιαούρτι 2% με φρυγανιές ή ψωμί σικάλεως.

3η  Φροντίστε να υπάρχει ΠΟΙΚΙΛΙΑ στη διατροφή σας. Τα γεύματα πρέπει να είναι πλήρη σε πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες, φυτικές ίνες.

Περισσότερα...