Ενημερωτικά Δελτία

Μπείτε στη λίστα ενημερωτικών δελτίων μας για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις εξελίξεις στον τομέα του σακχαρώδους διαβήτη
Ο Διαβήτης είναι νόσος που με την πάροδο των ετών εξελίσσεται. Μπορεί να έρθει καιρός που να ξυπνάτε νηστικοί το πρωί και να έχετε πολύ υψηλό σάκχαρο, παρά τα χάπια που παίρνετε. Αυτό γίνεται γιατί ο οργανισμός φυσιολογικά παράγει γλυκόζη και χωρίς φαγητό αλλά δεν μπορεί πλέον να φτιάξει αρκετή ινσουλίνη για να την βάλει μέσα στα κύτταρα. Τότε πρέπει να αλλάξει η φαρμακευτική αγωγή. Δηλαδή είτε να προστεθούν επιπλέον χάπια είτε να γίνει έναρξη ινσουλίνης. Η τελευταία λύση είναι η πιο αποδοτική και η πιο ασφαλής στην περίπτωση σας.

Σχετικά Άρθρα - Συχνές Ερωτήσεις

Σχόλια 

 
+2 #1 Θ. Ζαχρης 15-07-2013 08:38
Χαιρεται Γιατρε,

Ειμαι 48 ετων και 137 κιλα. Προ 2.5 ετων οταν πρωτοαντιληφθηκ α οτι εχω ζαχαρο εκανα Γλυκοζιωμενη και ειχα 9.1
Μου προταθηκε να παρω metmorfin ή να αλλαξω τροπο ζωης, πραγμα που εκανα - διατροφη και περπατημα ωρων (εχασα 15 κιλα).
Εκτοτε και καθε 3μηνο ημουν σε επιπεδα νορμαλ με τιμες μεχρι 5.1 (Νοε 2012).
Επαιρνα για την πιεση Losartan ολο εκεινο το διαστημα αλλα οχι τους τελευταιους 6 μηνες.

Προ 15 ημερου εκανα ξανα Γλυκοζιωμενη και ειχα τιμη 11.6 και 314 ζαχαρο, Τριγλυκεριδια 249, σακχαρο στα ουρα 1000 mg/dl, γ-GT 136 iu/l, SGPT-ALT 51, κλπ.
Προ μιας εβδομαδας εκανε ξανα ζαχαρο που ηταν 209 και τριγλυκεριδια 144 (εντός οριου) αλλα η SGPT-ALT ανεβηκε στο 68.

Η σκεψη μου ειναι να μην παρω ινσουλινη οπως μου συσταθηκε αλλα να περιμενω ακομη 2 μηνες ωστε να ξαναδω τη γλυκοζιωμενη μου.

Μεχρι πριν ενα 9μηνο ειχα τσεκαρει ματια, ποδια, κλπ Ολα ok.


Ευχαριστω
 

Θα πρέπει να γίνετε μέλος για να εισάγετε το δικό σας σχόλιο.
Γίνετε μέλος κάνοντας ΚΛΙΚ εδώ